Serveis per infants i joves

Jocs i altres activitats poden potenciar al màxim i/o millorar les capacitats cognitives i socioafectives de l’infant de 0-6 anys.

En quins casos?
  • Si s’observa retard maduratiu.
  • Prematuritat.
  • Malalties congènites.
  • Retard en la parla i llenguatge.
  • Dificultats motrius, etc.

Valoració, diagnòstic i intervenció adreçada a infants que presenten problemes cognitius, emocionals, de conducta i d’aprenentatge.

psicologia infantojuvenil

En quins casos?
  • Tristesa, depressió, dols…
  • Ansietat (pors, obsessions, fòbies…).
  • Adaptació i acomodació als processos d’adopció.
  • Trastorns del son, malsons, terrors nocturns.
  • Trastorns de l’eliminació (enuresi, encopresi).
  • Trastorns de l’aprenentatge. TDAH, altes capacitats i
    tractament de les conseqüències emocionals d’aquests.

Detecció, diagnòstic i intervenció de les dificultats en els aprenentatges escolars.

tdha-pas-a-pas-1

En quins casos?

  • Dificultats d’aprenentatge de l’escriptura (disortografia, disgrafia, etc.)

  • Dificultats d’aprenentatge de la lectura.

  • Discalculia, dificultats en l’aprenentatge del càlcul.

  • Dificultats resolució de problemes i/o raonament lògic.

  • Dislèxia.

  • TDAH.

Tractament de les alteracions de la parla, el llenguatge i de la comunicació.

logopedia Pas a Pas

En quins casos?
  • Retards en el llenguatge, problemes de veu, deglució atípica, dislàlies, etc.

  • Prevenció, avaluació i tractament dels trastorns de la comunicació i del llenguatge.

  • Retard del llenguatge, dislàlies.

  • Trastorns específics del llenguatge (TEL)

  • Trastorns del llenguatge associats a dèficit cognitiu,

  • TGD o dèficits sensorials.

  • PCI.

  • Disfonies.

  • Deglució atípica i altres trastorns orofacials.

  • Disfèmia, trastorns de la fluïdesa de la parla, mutisme selectiu.

Per millorar el rendiment acadèmic i facilitar l’accés a l’aprenentatge a través d’hàbits i tècniques d’estudi.

Tècniques estudi Pas a Pas

Què treballam?
  • Organització i planificació per l’estudi.

  • Motivació per l’aprenentatge.

  • Atenció, concentració i memòria.

  • Estratègies especifiques: subratllar, lectura comprensiva, resum, memorització, repàs…

  • Relaxació.

Profunditza en l’autoconeixement, entén millor com ets i reflexiona sobre què vols fer, per determinar quins estudis o feines poden proporcionar-te més satisfacció:

Orientació vocacional Pas a Pas

  • EXPLORA en quins estudis i professions tens potencial.

  • CONEIX  el sistema educatiu, les tittulacions oficials i totes les professions.

  • RESOL tots els teus dubtes.

  • No esperis que ningú decideix per tu. A partir d’ara, TU TRIES!